torsdag den 10. januar 2013

10.01.2013


Hej!
Har som I sikkert har opdaget, har jeg haft taget en lang pause fra min blog – jeg var kørt helt træt i den og anede ikke hvad jeg ville med den. Men! Det ved jeg nu; så nu er den åben igen og med nyt design og slettede indlæg så alt passer sammen.

Bloggen her skal nemlig til at handle om pleje af sig selv, ja mest hudpleje, om hvordan du kan gøre og små tips.
Har så mange ting jeg gerne vil dele og være ærlig om (!!!), og det er bare ikke alt jeg kan nå at skrive i Dkos, har lyst til at skrive der eller kan uddybe nok. Så håber I vil syntes om det!

Er samtidigt også så udmærket klar over at der er mange som skriver om det emne. Men har bare ikke fundet én blog endnu, som jeg syntes opfyldte mine behov for hvordan det skal se ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar