onsdag den 27. februar 2013

27.02.2013

Nu kommer der lige et midt-inde-i-det-hele-indlæg igen, så nej undskyld, det passer ikke ind i hvad jeg har lovet! Men jeg har fået min 3. GOODIEBOX idag, og ville virkeligt gerne dele konceptet med Jer!

GOODIEBOX fungere lidt ligesom et blad-abonnoment, hvor du betaler 119 kr./ måneden og så til gengæld får en stor box, med kosmetik-prøver og andre skønhedsprodukter tilsendt én gang om måneder, som du kan prøve og blive glad for.
- Og du får bestemt noget ud af det her, for den sidste box havde en værdi på næsten 500 kr.!

Denne måned ser sådan her ud:



Duft prøve, ansigts- og kropscreme prøver, shampoo prøve, og full-size: vatrondeller, eyeliner og lipgloss!
Jeg har prøvet at skønne værdien; lidt over 350 kr. denne gang.

Så skynd Jer endeligt at prøve det her, det en en fantastisk mulighed for at prøve nye ting eller ændre i sine vaner.

(Og så vil jeg lige afsløre at jeg har været med til at købe en IPL+RF permanenthårfjerner maskine til hjemmebrug. Arbejder på før og efter billeder, samt en forklaring)

1 kommentar:

  1. Wow, det lyder som et super koncept! Elsker at prøve nye ting, så det her er jo en Dream Come True! :D

    SvarSlet